Allsång på skansen

Igår var jag och Astrid på allsång på skansen. Vi halv nio var vi på plats utanför att sedan var det bara att vänta
det var insläpp vid 10 och dessa insläpp är alltid lika roliga. När folk står vid olika kassor i startposition för att springa upp för att få bra platser. Jag och Astrid gick i ett snabbt tempo och fick en bra plats framför scenen.
Jag var dock lite förvånad då jag missat helt att dem hade byggt om (det var mycket finare innan, eheheh)
Det var repetitioner hela dagen och vi sjöng bl.a. allsånger fullt ut.
Amanda Jenssen repeterade och hon var verkligen jättebra. Sedan är hon ju så jäkla cool också.
Yohio repade också, fast han var mer anonym så att säga med luva och solglasögon...
sedan åt vi lunch och då var jag såhär glad.
ännu mer repetitioner och här har vi Mååns.
Oskar <3<3<3 Ja för vi var ju där för att få se honom. Han var helt fantastiskt bra och det var så himla kul att se honom. Så var det kul att se Astrid så glad efter att hon sett hennes idol, finisen då.
Efter programmet signerade han våra allsånshäften och var så glada. En väldigt fin dag helt enkelt.
 
Nu idag är jag dock väldigt nostalgisk då det är exakt ett år sedan jag såg Erik Hassle där och alltså fu vad jag saknar att se honom.

Kommentarer
Postat av: idaalsterhed.blogg.se

HAHHAHAAHHAHAH YOHIO

Svar: MEN ELLERUR??? han hälsade liksom inte på sina fans under repet och stod vänd mot dem hela tiden????? man ba jahaja :)))

2013-07-04 @ 15:19:01
URL: http://idaalsterhed.blogg.se/
Postat av: Hanna

tänkte väl att jag såg dig

Svar: hihi jaa!

2013-07-05 @ 15:58:00
URL: http://skogsmoln.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0