3 Juli 2012

Okej detta blir ett bildlöst inlägg men jag bara måste måste måste få skriva nu. Ja jag sitter och ja nästan gråter nu. Den här dagen (eller ja igår är det ju nu, klockan är faktiskt 00.10...) var en av dem bästa dagarna jag upplevt på himla lång tid. Jag är så himla glad över att jag har en sån fin idol som jag faktiskt har. Åh han är bäst.
 
Ja efter att vi suttit på skansen i drygt en och en halv timme (jag i min Erik Hassle tröja...haha) ser vi en taxi och jag ser såklart vem det är i bilden, blev så himla glad.
Sen skulle han repa och då ställde han sig och pratade med MIG. Ja med MIG, bara med MIG.. Han sa otroligt fina saker som att det var varmt, att Skansen ser större ut på TV och så frågade han om vi varit där länge, och det hade vi, och så undrade han om tanken var att vi skulle sitta där hela dagen, och det var det också så innan han började sjunga(eller var det efter...?) log han, vinkade han och sa Vi ses sen!! Blev ju inte alls helt hyper.
Efter att ha väntat ett tag går han ut på en liten promenix (eller ok han skulle äta lunch) och då passade många på att ta kort med honom, även jag... Fick tre bilder och jag ser verkligen knasig ut. Han sa även att jag hade en fin tröja (hihihi igeen efter ett års tid...), han sa att det var tryggt att jag var där så la han handet på hjärtat för att visa det (blev heltokig i efterhand...) och jag sa att jag var heltaggad på albumsläppet, han tyckte det var kul och sa att det borde finnas på spotify, men det gjorde det inte än...
 
Haha och jag fortsätter, genrepet börjar och jag och Emmi hade gjort en liten skylt och han blev superglad, och alltså ja det hände väl några gånger att jag verkligen hade ögonkontakt med honom, när jag stod där med skylt+hassle-tröja och sjöng med, haha.
 
Även i livesändingen var jag hyper, ehm ja han tittade på mig i hela sista versen av Stay. Ja hela sista versen, hela sista versen. Det skulle jag nog säga var en av dem bästa ögonblicken i mitt liv. Och Emmi stod bredvid och tittade på detta, haha. Det var så himla åh så att försköka förklara i mina ord skulle bara förstöra, för det går inte att förstå sig på denna känsla.
 
Åh efter allt var det signering och ja jag ville bara ha våran skylt signerad (jobbigt fan osv). Nej men han blev jätteglad och så blev det ett fint hjärta(grönt och fint och ifyllt är det. Ok ville ha en grön penna då jag minns hur jag en gång frågade vilken hans favoritfärg var.... ehm haha. Och ja det var grön) och så lade han till en stjärna för jag hade varit så himla tapper och stått där hela dagen. Sen gjorde han ett streck under som också var hiiiiimla viktigt, haha.
Så fick jag en stoor kram av honom, en väldigt stor kram och jag kunde inte andas eller någonting. Jag hade varit lugn hela dagen men där släppte allt, jag kunde inte stå stilla under sekunderna då jag fick autografen osv. Jag kunde inte andas ingenting, och när vi gick därifrån var jag så glad och så himla borta så det finns inte, haha. Var så nära på att börja gråta, ja han är så fin.
 
Och att bara veta att jag ska se honom om 21 dagar (nu är det 20 dock...) igen och ja även 24(nu 23) dagar igen gör mig så glad.
Haha och ja han kommer nog tycka att jag är knäpp när jag dyker upp i Östersund, haha.
 
Åh nej ingen har läst men jag var bara tvungen tvungen tvungen för jag är så glad. Galet glad, vill bara gråta av glädje. Är världens lyckligaste ifall någon undrar. IIh.
 
Ok blir icke bildlöst, tar ganska dåliga instagram bilder till en början nu va...
HIHIHIHIHI. Glad osv. (titta jag har ingen hatt(HELVETE) och har flygande hår!! )
Vänta i drygt 12h var dock jobbigare. Kan knappt gå nu för att jag stått så mycket och fått så himla ont i fötterna
Notera, bilden till vänster var när vi kom dit och bilden till höger efter drygt tio timmar. Vi fick lite färg... Röd färg dock...
 
Och där kom glädjetårarna.
 

Kommentarer
Postat av: Josse

Jag läste minsann allt hela texten! Iiih är så glad för din skulle Fillan <3
Om det där hade vart jag och ... eh... någon snygging som Orlando Bloom eller nåt skulle jag också va glad :D

2012-07-04 @ 05:36:19
URL: http://jozzys.blogg.se
Postat av: Josse

Jag läste minsann allt hela texten! Iiih är så glad för din skulle Fillan <3
Om det där hade vart jag och ... eh... någon snygging som Orlando Bloom eller nåt skulle jag också va glad :D

Svar: Hihi åh! :D Men åh är så himla himla glad nu, åhh! :D

2012-07-04 @ 05:36:22
URL: http://jozzys.blogg.se
Postat av: Astrid

Åh, vad roligt för dig Fillan! :) Ser ut som om ni har haft jättekul! :) <3

Svar: Hihi ja är så himla glad, vi har haft det så himla kul!

2012-07-04 @ 11:19:25
URL: http://peentax.blogg.se
Postat av: emelie

Och jag var jäääääääääääätteduktig och följde med även fast jag inte hade något jag själv ville se och bara hade ångest hela dagen över alla kamerorna..

Haha

Svar: JAA EMMI DU ÄR BÄST!!!! TACK TACK TACK TACK IGEN FÖR ATT DU FÖLJDE MED. TACKTACKATACK. DU ÄR BÄST IGEN OSV!!!

2012-07-04 @ 16:51:18
URL: http://byklys.blogg.se
Postat av: TILDA

åååh, vad jag bara önskar att jag hade varit där!!!!
och vart har du köpt denna finfina tröjan?? vill också ha en sådan...

Svar: Åh jaa han var så bra!!Den är köpt häär http://merchworld.se/products/erik-hassle!

2012-07-08 @ 15:22:30
URL: http://kavi.blogg.se/
Postat av: Therese

Avundsjuk tjej här!

Svar: Hihi aw!

2012-07-23 @ 12:07:12
URL: http://thereselidstrm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0