London sista dagen

Kom på att jag inte visat sista delen av mina Londonbilder och så kan det ju inte vara! Så här, två månader senare, tar vi och kollar på hur sista dagen såg ut.
 
den här dagen var jag pepp på för då skulle jag få åka till mina favvisställen. Så till att börja med så åkte vi till Shoreditch och boxpark. Tycker att det är så fett att en byggt upp en liten galleria av containrar pga bra idé!! de hade massa najsiga lunchställen också men eftersom att vi precis ätit frukost så blev det ingen mat där.
 
 
 
 
kände mig så himla hemma, och blir så saknig när jag ser de här bilderna för jag gillar de här stället jättejättemycket.
sedan promenixade vi mot Brick Lane.
hej Grimes + all annan gatukonst som fanns på var och var annan husfasad.
hahah alltså den här bilden på mig och Ida </3 fett peppade!!! men haha den får vara med ändå.
och så brick lane <3
åt världens godaste lunch och fortsatte med att kolla i Second Hand affärer. Fick med mig en fin skjorta och var glad :´)
coolt ställe! och kul sak, eller kanske nä, inte kul? men lånade precis en bok på biblioteket med titeln brick lane endast pga titeln. nördigt. men boken verkar bra också så det är ok ändå tycker jag.
fortsatte att promenixa och hamnade på en farm.
ida träffade en ny bästavän aka Watson aka grisen. sen blev hon ledsen när vi behövde gå därifrån. Men jag var hetsig som fasen pga ville komma till nästa destination innan solen gick ned.
och tadaa, någon timme senare hamnade vi i Camden. sist jag var i London så ÄLSKADE jag stället (vilket en kan läsa om här, en mycket excited Felicia), men blev så besviken nu. Vet inte om det berodde på att jag var trött, att det regnade och att jag var hungrig eller om det var så att jag helt enkelt inte var lika imponerad som sist. 
gick i kul bohemiska butiker som luktade rökelser men annars var det mest turistigt, sad. Men har ändå bestämt mig för att åka tillbaka dit någon gång igen sen när jag är pigg och glad och när det faktiskt är bra väder, bara för att ge det ytterligare en chans liksom.
 

Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

Oj, vilken skillnad det är på dina bilder! Men himla fint med förra besöket med.

Svar: ja det är nog det, tycker att det är så kul att gå tillbaka till gamla bilder och se att en faktiskt lyckats utveckla sitt fotograferande. och tack så jättemycket!

2016-01-15 @ 16:26:46
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Postat av: lollo

härliga bilder! till London vill jag inom en snar framtid :)

Svar: åh tack! ja men London är så jäkla härligt

2016-01-15 @ 21:01:00
URL: http://xouice.blogg.se
Postat av: ISA

Dina londoninlägg är så himla bra! du verkar ju hitta alla små guldklimpar ;)

Svar: men åh!! tack snälla blir apglad

2016-01-15 @ 23:38:45
URL: http://isabyl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0