Humanity

hade en sån jädra bra kväll igår då jag nämligen var på välgörenhetskonserten Humanity på Debaser. Ett gäng artister och band satte ihop det här eventet på en vecka var av att alla intäkter gick till röda korsets arbete för att hjälpa utsatta människor som är på flykt i världen. Ett nice initiativ och det kändes verkligen värt att gå eftersom att pengarna gick till någonting bra. Alla konserter var dessutom svinbra, vilket såklart gjorde kvällen ännu bättre. Bäst var ofc Urban Cone och alltså usch vad jag tycker om det där bandet. Varje gång jag ser dem live tänker jag"det här var den bästa spelningen någonsin!!!", och det är verkligen så. För när en tror att det inte kan bli bättre så går en på en spelning som lyckas bli ännu mer amazing. Så himla värd kväll, och idag har jag ont i hela kroppen vilket beskriver stämningen rätt bra. 

Kommentarer
Postat av: Johanna

vad kul!

Svar: Ja!! :))

2015-09-17 @ 18:21:12
URL: http://www.jojosmind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0