Erik Hassle på Musikplats Stockholm <3

yey, idag var det en sån där bra dag igen. Jag såg nämligen Erik Hassle! igen liksom. Två gånger på en månad vilket känns så himla fint. Han spelade på musikplats stockholm vilket gjorde mig väldigt nostalgisk eftersom att jag sett honom där ett par gånger tidigare, men det var fint. Jag var på spelstället, Radiohuset, två timmar innan spelningen började eftersom att jag alltid är så nojig över att det ska vara massa människor där. Det var det inte kan jag ju säga, och jag bör nog börja lära mig det snart efter att ha suttit ensam på radiohuset ett par gånger eh.. Ett tag innan insläpp stod iallafall jag och Matilda och peppade massvis inför spelningen och mitt i allt dök Erik upp, och så gruppkramades vi innan han fortsatte vidare. Blev så glad <3
 
Spelningen sedan var himla bra (ofc) och ännu en gång satt jag där tokberörd och blev helt knäpp av att känsloläget kunde ändras så snabbt. Satt med världens rysningar under någon låt, under en annan var jag nära på att börja gråta och under en annan sittdansade jag och var sjukt euforisk. Knäppt, men fint. Är så glad över att Erik är tillbaka i Sverige igen för har verkligen saknat att se honom live under de här åren, för har ännu en gång kommit fram till att det inte finns någon bättre liveartist. Sen är ju jag rätt partisk också eftersom att jag råkar tycka att det är den bästa musiker ever, men iallafall. Han är bäst. Punkt slut. <3
 
När spelningen var slut stannade vi kvar inne på spelstället var av att vi fick träffa Erik igen vilket var hfkjsdlaf fint och jag var oiaLKlf'dasöä glad. Han sa att det var fint att vi var där, och vi sa någonting om att det var kul att han spelade igen och att det var fint att se honom. Och så fick vi ta bilder var av att det ser ut som att jag hamnat i nirvana pga världens lycka, men det hade jag kanske (hah alltså ler så mycket av bilden ovan pga var i ett väldigt lyckligt moment, vilket bidrog till denna fantastiska min, men hah ja <33). Och Erik var cute, för på Obaren för ett par veckor sedan frågade han vad jag hette, var av att jag svarade mitt namn, och han ba "justja, jag hade ju tänkt att gissa på det..." var av att jag inte visste om jag skulle tro på det eller inte. Meeen idag, när bilden togs så utbrast han "Felicia! jag kom nästan ihåg det sist. Men lovar att jag inte ska glömma det igen nu!!", alltså???? blev så himla glad ju. Sedan tackade jag Erik för att han är så jävla bra och berättade att hans musik betytt väldigt mycket för mig var av att han ba "men vad gullig du är!" och så fick jag världens kram. Sedan berättade han att det gjorde honom väldigt glad och att han tyckte att det var stort att hans musik faktiskt betydde mycket för andra. Så sa vi hejdå allihop och jag gick därifrån helt sjukt lycklig. Så himla underbart!! och en total musiklycka. Tack ännu en gång Erik, fantastiska jävla musiker. 

Kommentarer
Postat av: Matilda

:)))))))

2015-06-28 @ 16:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0