Bergianska trädgården

igår var jag iväg och gjorde någonting kul!!! var nämligen på Bergianska trädgården med mamma, hennes bf och mormor. Har ju egentligen varit sjukt anti mot växter och trädgårdar i hela mitt liv då min mamma är trädgårdsmästare, vilket i sin tur lett till att vi besökt mängder av trädgårdar vilket jag inte tyckt varit speciellt spännande. Meen måste nog säga att jag ändrat mig ändå för det där med växtligheter är ju rätt kul ändå, faktiskt.
efter att ha picknickat gick vi in i det första växthuset. Ett litet ett där det fanns massor av näckrosor, jäkla fint. Såhär såg det ut invändigt hursom. 
så fortsatte vi mot det stora växthuset (det som syns på första bilden). Där inne fanns det olika trädgårdar och växter från olika delar av världen som var uppdelade i olika rum. Här har vi en bild på mamma, som inte är alls för ovanlig, hon luktandes på blommor.
såhär såg jag ut dagen till ära också. Var glad då jag fick låna systers jacka som är perf <33
mormor <3
mitt favvisrum var det med växter från Kalifornien för det fanns massa coola kaktusar och annat sånt skoj.
där passade jag även på att ta den här fantastiska bilden där min mormor inte vill stjäla någon uppmärksamhet i bilden och därför försöker dra sig ur bild. Gick väl sådär med hennes tanke kanske.
sedan så sa vi hejdå till växthusen och gick ut till den japanska trädgården. Tyckte att den påminde om delar från Regents Park i London och fick sjuka Londonabstinenser, för ovanlighetens skull liksom.
nice plats att vistas på ändå.
efter det var vi dock sjukt trötta och bestämde oss för att åka hem igen. Men kul dag tycker jag!

Kommentarer
Postat av: Milla

Så fina bilder Fillan <3

Svar: men åh tack Milla! <33 saknar dig ju

2015-07-16 @ 12:55:32
URL: http://millaflygersnart.blogg.se
Postat av: Daisy

åhh var är din kjol ifrån???

Svar: den är ifrån Urban Outfitters! det var dock ett tag sedan jag köpte den, men vet att det finns liknande på typ monki, AA och asos

2015-07-16 @ 17:01:02
URL: http://vinylbrus.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0