Albert Hammond Jr

uppdateringen här är ju lite sådär och så kan det vara ibland. Sen sist har det blivit december, jag har fyllt 18 (!!), jag har tagit emot ett kulturstipendium från kommunen jag bor i som ska gå till att stödja mitt fotade, jag har även ställt ut ett par av mina fotografier från denna serie, och igår så var jag på en amazing konsert! Däremellan har ju saker varit bajs ibland också, men därför blir såna här saker lite extra betydelsefulla. 
 
Men ja, igår såg jag hursom Albert Hammond Jr som i vanliga fall spelar gitarr i The Strokes och glädjen var ju total. The Strokes har ju varit mitt favvisband i ganska många år nu, och därför var det himla fint att få se Albert. Var så jädra lycklig när jag stod där och för femtioelfte gången konstaterade jag att det är få saker som gör mig så lycklig som på konserter. Blev dessutom überglad när Albert himself gillade bilden ovan på instagram!!! alltså glädjerus, men fint tycker jag. Sedan var det här sista konserten för i år och det var ett himla bra avslut skulle jag säga. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0