Weekends

för ett tag sen i skolan fick vi som uppgift i foto att fotografera självportätt. Kul, men svårt tänkte jag vilket jag hade himla rätt i. Det tog mig tre fotograferingar innan bilderna blev precis så som jag ville att de skulle se ut, och då lämnade jag in bilderna nöjd och glad. Bilden ovan är dock ingen av dem, utan från första gången jag fotade istället (ni ska få se de andra dock, lovar!!). Den här bilden är helt annorlunda från min grundidé, men tycker om den iallafall, hihi! 
 
Blev föresten så glad när jag såg att det finns ett par kvar som läser här fortfarande, ni är bäst, och jag är så jäkla pepp på att uppdatera här igen så ni förstår nog inte! 

Kommentarer
Postat av: purposes.blogg.se

Vad bra att du är taggad på att uppdatera oftare ^^

Svar: men åh vad kul att du tycker det!

2015-04-26 @ 18:40:50
URL: http://purposes.blogg.se/
Postat av: Daisy

ahh kan du inte visa bilderna du lämnade in? så himla nyfiken

Svar: jodå, lovar!! de kommer snart

2015-04-27 @ 20:24:33
URL: http://vinylbrus.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0