Romeo och Julia del två

tänkte ta och visa ännu fler bilder från teatern jag var på i lördags! 
alltså det var så kul att gå runt vid kostymföråden och kika sådär innan. Trots att jag inte varit där tidigare (förutom på teater när jag var 10 år gammal) kändes det rätt hemtrevligt efter ett tag även om jag var apblyg och nervös. 
och så en till bild från sminket! Fast i färg den här gången.
det var fler som inte skulle vara med i föreställningen som var där innan. Alla kände verkligen alla.
en person sprang fram till mig och syster för att  fråga om vi ville fota när de övade på att fäktas. Såklart tänkte vi! Det var rätt dumt ljus att fota i men det blev nog några bra bilder ändå!
vi gick därifrån och hittade folk som tittade på youtube filmer. 
Mona (släkting) tog med oss och visade fiket som skulle öppna vid pausen.
där hade de bakat massa wienerbröd!
och så fotade vi ännu mer när de repade!
Kostymerna var så välarbetade och fina.
vilket även scenen var.
tycker att det är så sjukt modigt att våga spela teater ändå! jag hade nog dött av nervositet ifall jag skulle göra det, haha.
sen fick vi höra på deras pepptalk innan de skulle köra sin sista föreställning!
Under själva teatern fick vi inte fota men det gjorde nog inte så mycket ändå pga var kul att se själva föreställningen. 

Kommentarer
Postat av: Bonnie

Åh blev så sugen på att spela teater nu så att det nästan inte går.

Svar: hihi ja men ååh!

2014-05-15 @ 21:54:07
URL: http://bonnieelinandrea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0