Dom som försvann

idag har jag varit hos en läkare där jag fått rådet att inte äta någonting innehållande gluten eller laktos så min stora fråga är ju mest hur det här ska gå. Är dock bara glad om jag slipper ha ont i magen för första gången någonsin i mitt liv eller något sånt. Men annars är det rätt bra ändå. Jag hade tänkt att åka till skolan på viktiga lektioner men tog fel på pendeltågstider och därför ska jag vara så effektiv idag och plugga massvis hemma hade jag tänkt (ehm ja).
Här är några bilder från när jag och Emmi fotade föresten!! Hoppas ni har en bra måndag (om det ens är möjligt?)

Kommentarer
Postat av: Emma

Här är en jättebra blogg som har glutenfria recept, mycket laktosfritt med: http://elnosrecept.blogg.se/

Lycka till! Det är svårt i början, men man får ett mycket bättre liv och en gladare mage. Kram!

Svar: nä men åh vad fin du är! ska absolut gå in och kolla, tack för tipset!kram

2014-05-12 @ 13:48:01
Postat av: Anonym

Jag har haft en fantastisk måndag! Jag har prao så idag fick jag inreda på inspelningen (=skitkul).

Svar: men ååh vad underbart det låter!!

2014-05-12 @ 20:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0