Sommarlov

WIIH, vet ni någonting underbart? Jag har sommarlov. Äntligen. Det känns så himla fint och åh. Tänkte att vi kunde ta en titt på gårdagen.
åkte till skolan vid nio där jag mötte upp mina klassisar. Mina lärare pratade om sommar och att läsa böcker samt att vi lyssnade på vissa musiker som sjöng, tittade på filmer som filmarna gjort, vi tittade på foton från vår klass, tittade på catwalk av konstdesign. Sedan fick vi gå.
vi bestämde oss för att göra sista Lidl rundan för att sedan gå ned till vattnet.
Känns så himla konstigt att hela ettan redan gått och det snart är ett helt år sedan jag träffade de här personerna för första gången. Men gah vad de är bra allihop. Sen så hade vi kramkalas innan vi åkte till lite olika håll.
jag åkte hem då vi skulle fira skolavslutning hemma, som vanligt! 
Jag såg ut såhär föresten. Klänningen köpte jag i onsdags på Beyond Retro och jag är så himla nöjd pga den är asfin <3<3<3 (alltså haha ser så sur ut, men va inte det. Lovar)
jag, syster och mamma gick och handlade var av att vi möttes av det här molnen. Först tänkte vi att det var påväg att börja åska, men vi insåg att det var rökmoln. Det hade gått bra tydligen(som tur var) men alltså det såg så jäkla ballt ut. Var sad över att jag inte hade med mig min kamera, men mobilen fick duga tänker jag.
sen kom mormor och då åt vi mat samt fikade marängtårta (nästan gräddbomb, men bara nästan). 
 
Idag första dagen på lovet tänker jag sova, och bara vara glad över ledigheten. iih <3<3

Kommentarer
Postat av: Emma

Har också sommarlov nu, så himla underbart!

2014-06-13 @ 16:56:26
URL: http://glittrigamoln.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0