Skisser för sommaren

hej fina ni. Är ju så himla dålig på att skriva här just nu, flåt <3 
Mina dagar är inte heller så händelserika. Jag har försökt ta mig iväg till skolan de sista dagarna innan lov men vänt igen då det kändes som att någon tog stryptag om mig för varje steg jag tog. All min energi tog nog slut lagom till att skolan började ta slut. Är så lycklig över att jag får lov på torsdag så jag kan få stressa ned igen. Dock inte så lång tid då jag börjar sommarjobba redan på måndag! Det är jag däremot väldigt pepp på och speciellt då jag var på ett infomöte idag. Sen innan har jag vetat att jag ska få jobba med film (alltså drömmen) och idag fick jag reda på att vi ska samarbeta med en annan sommarjobbsgrupp som jobbar med att få unga i kommunen att bli mer intresserade om politik. Det känns så himla kul då det är två saker som verkligen intresserar mig. Känns ändå som ett rätt bra första jobb. Därför har jag bestämt mig för att jag tycker om min kommun jag bor i lite iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0