En midsommar i svart och vitt

igår var det ju midsommar (nähä) och då jag legat hemma sjuk sen i tisdags (så himla dumt att det inte ger sig) firade vi lite hemma. Mormor kom på besök och så åt vi god mat. Fint tycker jag. Trots att jag var dödstrött sen. Här har vi ju syster iallafall som utbrast "nej du kan ju inte fota mig när jag ler!!" när jag tog den här bilden. Förlåt Ida, haha.
vi åt massa plockmat vilket var allt från klassisk midsommar mat, som sill och potatis osv, och så hade vi annat som nachochips och guacamole.
mamma <3
och mormor!
och så fikade vi i form av jordgubbar, glass och maränger <3
 
Nu är jag ju lite halvorolig sådär eftersom att jag och Carro åker till Bråvalla på onsdag och ifall jag inte är frisk då kommer jag aldrig förlåta mitt immunförsvar.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Så trevlig blogg du har, urfina foton :D

Svar: åååh tack!

2014-06-21 @ 19:14:13
URL: http://blommali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0