090714

alltså iih vill ni veta någonting fantastiskt? Jag har äntligen blivit frisk från den här sommarförkylningen jag haft sen jag fick sommarlov, samt att jag inte har något jobb mer (eftersom att de bara varade i tre veckor) så jag har sommarlov på riktigt nu! Så himla fantastiskt känner jag och nu ska det då ändå bli sommar på riktigt och jag tänker ta vara på varenda jäkla minut av ledigheten, gah. Ska lapa sol, bada, fota (massvis. Herregud har knappt rört min kamera på en månad förutom de bilder jag knäppt här över), picknicka, gå på ett par konserter till samt umgås med asbra människor. Wih.
 
Föresten så går jag omkring så här hela tiden nu då jag hittade min mammas gamla byxor. Visst är de fina? Älskar ju min andra prickiga byxor och de här är ju nästan ännu bättre. Så lycklig!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

aaaah är så jävla kär i 1. dig!!!! 2. byxorna

Svar: haha men alltså puss

2014-07-10 @ 06:40:30
Postat av: Ninni - Vimsiga mamman

Så skönt :) inge kul o vara krasslig när de e sånt här väder

Svar: nä precis! är så lycklig att det varit så himla dåligt väder innan, hah

2014-07-10 @ 07:44:43
URL: http://ninnzan.se/
Postat av: Happy

Dina bilder.. Sjukt fina! :)

Svar: ih tack!

2014-07-10 @ 08:11:17
URL: http://www.happylarsson.blogg.se
Postat av: Veronica

Sommarförkylningarna är verkligen sega att bli av med!

Svar: ja verkligen!

2014-07-10 @ 10:31:33
URL: http://wallgrenveronica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0