Hej 2014

några dagar sent men det tycker inte jag gör någonting, eheh. Det var hursom jättefint på nyår med alla raketer då det var så jäkla många utanför fönstret och det var SÅ mäktigt. 
Nu har jag stora förhoppningar på 2014 och jag har bestämt mig för att det här året ska bli bra. Jag ska umgås med fina människor runt och kring mig, lyssna på massvis med bra musik (SÅ många som ska släppa nytt iår liksom!) och förhoppningsvis åka på festival, läsa böcker, bli bättre på att blogga, fika på bra caféer, bli bättre på att spela gitarr (mitt enda löfte är nämligen att lära mig att spela barréackord) och sedan ska jag fotografera massvis. 
hejdå 2013, hej 2014.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0