Somebody´s party

 
om 31 dagar, den fjärde mars släpper min favoritmusiker en EP och jag är så glad så jag vet inte riktigt vad jag ska ta vägen. Jag har väntat på den här dagen så lång tid och äntligen! 
Jag blev så fruktansvärt glad igår när jag läste om det här vilket ledde till att jag fick ut ett stort vrål där jag satt ensam hemma och tittade på facebook i mobilen, där jag såg den fina nyheten. Nu kan jag inte sluta le och jag är så sjukt nyfiken på de fem nya låtarna (+talk about it) samt att hela jag är ett stort pirr. Dördördör. Tycker om Erik Hassle. Ganska mycket ändå. Eller ja väldigt mycket. 

(haha och aww, min blogg är typ som den var 2012 igen med Erik Hassle inlägg överallt. Srynotsry)

Kommentarer
Postat av: Bonnie

Inget går upp mot när ens favoritmusiker släpper nytt!

Svar: nää det är verkligen det bästa som finns!!

2014-02-01 @ 15:39:37
URL: http://bonnieelinandrea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0