Du stör dig hårt på mig

idag hade jag somsagt studiedag så jag och Astrid bestämde oss för att träffas.
till en början hade vi tänkt att vi skulle åka och hälsa på vår gamla skola men dem hade tydligen friluftsdag så vi bestämde oss för att åka till fotografiska istället! 
  vi gick ned i den såkallade mördartrappan pga jobbigaste någonsin (delad förstaplats med trapphuset i min skola) Astrid hade en kalasfin väska!!
fortsatte att gå. 
utställningarna där var helt magiska för tillfället. Elliot Erwits hade jag ju redan sett, men det var skitkul att se dem en till gång för då kan man uppfatta bilderna på ett så annat sätt
Dessutom var det här bästa dagen för att gå på fotografiska när det nästan var tomt!
Julia Fullerton-Batten var nog den utställningen som vi både gillade mest. Sjukt coola bilder, så tipstipstips kolla om ni har möjlighet!
Jag blev dock också helt fast i Corinne Mercadiers bilder, askalas fina! (nytt ord för idag)
Vi gick runt på fotografiska megalänge innan vi sedan bestämde oss för att gå mördartrappan upp igen och leta efter ett café.
vi hamnade på café string då caféet vi gick till först inte ville ta emot kortköp under 50 kronor, så då struntade vi i det!
sen satt vi och fikade en låång stund. Astrid drack te, och jag cola samt att vi åt varsin chokladboll (bästa fikat tycker jag). Sedan satt vi och läste Gaffa tidningen och pratade om massa gamla minnen. Så otroligt mysig dag <3<3<3
 
Föresten, ifall ni missat Markus nya låt så klickklicklick. 

Kommentarer
Postat av: Bonnie

Älskar fotografiska!

Svar: ja men ellerhur!!

2014-02-18 @ 22:48:24
URL: http://bonnieelinandrea.blogg.se
Postat av: Anna

låter sjukt mysigt, vilken härlig dag, kram

Svar: åh ja det var det verkligen! Kram

2014-02-20 @ 19:29:46
URL: http://typneon.blogg.se
Postat av: Maja Alshorn

fina bilder! :D

Svar: åh tacktacktack!!

2014-02-21 @ 12:50:42
URL: http://majaalshorn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0