070214

några veckors gamal bild. Platsen är iallafall en inspiration till ett grupparbete i digitalt skapande som vi håller på med just nu.
 

idag hade jag redovisning i foto (dem bilderna jag tog på Astrid och Emmi för några veckor sedan!) vilket var fruktansvärt. Detta med att ha foto på schemat är nog mer påfrestande än jag trott från början. Det är det här när prestationsångesten sätter fart och det enda jag känner är att mina bilder kanske inte är speciellt bra - dem är ju rätt fula ändå, jag kanske har gjort fel och missuppfattat allt, jag kanske får F nu. Dessa tankar har hela mitt huvud varit fylld med den senaste veckan och när jag kom till skolan kände jag knappt att jag ville visa mitt bildspel. Men det gick bra trots allt ändå. Fick sån fin feedback av mina klassisar + lärare, och det känns bra nu i efterhand. Blir så frustrerad över det här, hursom. Nu är jag dock skitglad över att det är fredag och helgen kommer så lägligt då jag verkligen behöver vila.


Kommentarer
Postat av: Carro

Bilderna jag har sett är ju URCOOLA och du vet att jag inte skulle säga det om jag inte tyckte det :)) <33 Vila på nu i helgen <3

Svar: men tack Carro!! <3 puss. Ja det ska jag göra, vi MÅSTE ses snart hallå saknar dig!! <3

2014-02-07 @ 23:55:57
Postat av: Jenny

Känner lite samma sak. Men för att utvecklas måste en tåla bli kritiserad precis som en kritiserar andra. Men alltså den prestationsångesten är helt overklig känns det som. För när det är något som jag brinner för och brukar vara ganska bra på så har jag allt att förlora känns det som ifall bilderna inte håller. Tankar som borde jag syssla med detta verkligen, är jag tillräckligt duktig? cirkulerade oerhört mkt, särskilt i Molkom förra året. Nu känner jag mig ändå mycket mer säker.

Lite nattsympati sådär. Kram

Svar: men åh. Det är verkligen precis så som du skriver, och utav kritiken utvecklas man. Men samtidigt kommer det så många frustrerande tankar som gör att man blir så osäker på det man gör. SÅ bra att du känner dig säkrare, för du är verkligen duktig!! Kram

2014-02-08 @ 03:41:28
URL: http://novemberdreams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0