Från en sommarkväll

här är en bild på emmi från när vi var på min gammelmormors landställe för några veckor sedan. Det var så himla vackert på kvällen med solen som lös mellan allt grönt. Jag tog dock inte så många fotografier då jag inte har haft någon inspiration till att fota under hela sommaren. Förhoppningsvis kommer det tillbaka snart. Men det brukar det ju göra sådär när det blir höst och skolan börjar igen. Måste ha fler saker igång och tänka på för att lyckas få några idéer till foto. 

Kommentarer
Postat av: Linnéa Thell Jansson

Men alltså blev jättekär i bloggen!! Wow vad duktig du är!! älskar din header och hur du redigerar!!!

Svar: men alltså åååh <3 tack snälla!! blir jättejätteglad

2014-08-09 @ 00:36:56
URL: http://linneajthell.blogg.se/
Postat av: Ninni - Vimsiga mamman

Så fint

Svar: taack!!

2014-08-09 @ 08:24:29
URL: http://ninnzan.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0