Från instagram

nu tänker jag lite såhär att jag visar vad som hänt på instagram den senaste veckan. Ni hittar ju mig om ni vill på @feliciialinnea! Här satt jag hursom och väntade på att min gitarrlektion skulle börja i onsdags. Väl där fick jag lära mig att spela en the Kooks låt + håkan. Dock är jag rätt besviken på denna kurs pga känns knappt som jag lärt mig någonting ://
såhär på våren har vi ju alltid massvis med växter hemma eftersom att min mamma älskar det (jag också lite också, ska jag väl erkänna) så nu är det fullt av plantor i både köksfönstret och i vardagsrummet. 10 av plantorna är chili iallafall. Sen i veckan såg jag ju ut såhär också, fast det har jag ju redan visat!
i fredags i skolan passade jag på att ha margaretaflätor. Tycker äntligen att jag fått till det och lärt mig hur en sätter upp det. Bästa frisyren ju! Ida har tagit bilden.
Så har vi ju Kungsträdgården i lördags. Kan fortfarande inte smälta hur vackert det var. 
Här har vi Emmi som är asredo på att fota (med linsskyddet på, haha), och så Rosendal!
när vi var på Djurgården i lördags och åt lunch (korv med bröd, eheh) så körde den här förbi. Så jäkla fin tyckte vi båda. Sen upptäckte vi att det fanns en cafévagn också och bestämde att vi var tvungna att testa det lilla caféet någon gång!
och den här är från idag då jag lyssnat på Elliphant hela morgonen. Alltså ni förstår inte hur pepp jag är på att se henne (+alla andra också, såklart) galet. 
 
Nu ska jag dock till biblioteket och låna böcker om genus, globalisering och industrialismen, hejdå!

Kommentarer
Postat av: Bonnie

Åh du har så himla fint leende!

Svar: men ååh tack snälla!

2014-04-14 @ 21:24:49
URL: http://bonnieelinandrea.blogg.se
Postat av: Lovisa

Åhh, shit vilken fin blogg du har och vilka fina bilder du tar!!

Svar: Tack så jäääättemycket!! blir så glad

2014-04-15 @ 09:12:37
URL: http://lsmedman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0