230414


hittade en bild på syster i arkivet som är tagen för några veckor sedan. 

Inatt har jag haft svårt att sova sen Kent skrev deras facebookstatus igår, om Kentfest. Jag har alltså, tack vare det drömt massvis med drömmar om artister som blivit inbokade till denna fantastiska dag. Helt galet. Det sista jag drömde innan jag vaknade var att Elliphant hade blivit bokad och direkt när jag vaknade gick jag hysteriskt in på facebook för att se om dem hade släppt någon nyhet, och ja det hade dem. Bl.a Elliphant vilket ledde till att jag skrek rätt ut. Alltså hur underbart är det ändå inte att jag ska få se Kent, Elliphant, Tove Lo och Beatrice Eli på samma dag!? Är asmegapepp!! <3<3

Kommentarer
Postat av: Bonnie

ÅÅÅÅH! Vill också gå.

2014-04-23 @ 20:58:21
URL: http://bonnieelinandrea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0