Cabin Down Below

Förra onsdagen var en så himla fin dag. Det var nämligen så att The Royal Concept släppte deras debutalbum samt signerade/spelade på Bengans. Jag mötte upp Astrid och sedan gick vi och köpte oss varsin skiva och väntade på att dem skulle spela.
dem spelade fyra låtar var utav att två av dem var helt nya och dem var så braaa <3<3 Sen Astrid drog med mig till deras spelning på grönan i sommras har jag lyssnat på dem konstant så denna spelning var fin.
(en annan sak som är fin för tillfället är att en i bandet har en bild jag tagit som profilbild på facebook samt att den även finns i ett litet collage på en bild på deras instagram. Hur fint är inte det liksom?? Detta har gjort mig överlycklig iallafall.)

när vi fått våra skivor signerade åkte vi sedan vidare till Söder och Pet Sounds där Glasvegas skulle spela och signera direkt efter!! Jag lyssnade på dem massvis för några år sedan så det var himla kul att se dem igen. Dem spelade mest nya låtar och var mest jättebraaaaa.
<3<3
Sån himla fin dag med två små spelningar på samma dag, som i en drömvärld lite tycker jag.

Kommentarer
Postat av: beatrice almhagen

men fy faaaan vilken bra dag!!!! älskar glasvegas och tycker om royal concept himla mycket också. bor dock i göteborg, hade inte ens chans.

Svar: ja men ellerhur!! Dem båda är liksom världsbäst. Men åh vad tråkigt, men jag hoppas verkligen att du också ska få chansen att se dem.

2013-09-25 @ 17:18:20
URL: http://arktiskt.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0