Förotscentrum

I tisdagskväll gick jag ut och fotade för en fotouppgift i svenska. Jag hade ingen inspiration alls innan men när jag väl började var det så jäkla kul! Det fanns så mycket tråkigt i mörkret som blev roligt på bild istället. Sen var det så kul att bara stå och testa med massa olika slutartidar och andra inställningar för att få olika resultat. Så det var en himla lyckad kväll!
Imorgon har jag fotolektion igen och då ska vi framkalla bilder, JAG ÄR SÅ GLAD ÖVER ATT JAG GÅR DENNA LINJE. Ja ungefär så ja, pepp!!

Kommentarer
Postat av: Ellen (alatariel)

Wow vad vackra bilder!

Svar: åh tusen tack!

2013-10-19 @ 19:10:00
URL: http://alatariel.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0