Analogt

För några veckor sedan fick vi en fotoläxa som gick ut på att vi skulle fota några porträtt analogt. Jag valde då att fota min syster och här är nu resultatet av två bilder (DOCK, så är det inte jättebra kvalitet då dessa bilder är tagna på fotografierna.. Jag har alltså inte scannat in dem i datorn då vi inte fått ta hem bilderna än)
Hursom så har vi stått i labbet dem tre senaste lektionerna och det har varit så jäkla kul och så lärorikt. Har kommit fram till att det är så mycket roligare att fota analogt än digitalt och det känns så på riktigt att få se hur hela processen går till. Detta är så kul så att jag och några i min klass ska åka till skolan på höstlovet för att framkalla bilder, så bra!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh vad fina bilder på fina Ida!

Svar: Hihi tack!

2013-10-27 @ 00:04:37
URL: http://emmanilsson.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0