240513

idag har jag åkt till pappa för att sova här i en natt. Det är alltså första gången sedan vi flyttade vilket är spännande, hihi!
(i vardagsrummet just nu sitter två fina tavlor. Speciellt den till höger. Så det kan gå)
Såhär ser det ut utanför fönstret.
Fin matta
hejhej (hahaha ok och jag har på mig samma kläder som vanligt. Detta börjar ju bli pinsamt. (men nej jag har faktiskt inte på mig samma kläder varje dag även ifall det kan verka så, hah))
Kartonger i rummet + min jordglob, tss.
I hallen står alla pappas skivor (eh ja det är inte konstigt ifall jag fått ett intresse i att köpa skivor)
och så Black. Man skulle nog tekniskt sätt kunna säga att jag är kattägare nu. Tss.
 
 

Kommentarer
Postat av: Vargflickan.

Gud vad mysigt med kolonilotter!

Svar: hihi ja!

2013-05-24 @ 22:36:06
URL: http://wolfwhisper.blogg.se
Postat av: Pyret.

Åh gud vilken mysig utsikt!

Svar: hihi jaa ellerhur!! (fast det är dock bara en liten del utav utsikten som är såhär fin, sen är det bara industrier men dem hade jag ingen lust att fota, haha)

2013-05-25 @ 18:34:10
URL: http://nittiosexnollniotjugoett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0