Psalm from a heart

Idag är det den andra mars och utanför mitt fönster yrde snön som vanligt. Jag börjar (eller börjar och börjar) härmed att bli tokig på denna snö och vill helst att det ska vara vår när jag vaknar imorgon.
Men sen så var ju mina fina kameler i fönstret så fina så då blev jag ju liteglad iallafall!
Sen var min kånkis fab på min dörr.
Sen satt jag och gömde mig bakom en jättebra skivaaa.
(bara 20 dagar kvar till deras nya album släpps nu!!!!!)
 
Annars mår jag bättre men hostar ca varannan minut och det blev ju inte bättre av att jag skulle sjunga med i One way trigger och tappar rösten totalt. Skyller på Julian Casablancas som sjunger så ljust (haha ok ne han är fin <3<3<3)
Annars har jag lyssnat på Birgit Bidder jättelänge idag och nu ska jag sura över att vi inte har godis hemma. Hejdå
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

du tar så grymt fina bilder!

Svar: men åh gud tusen tack Hanna. Blir så himla glad och du tar också helt gaalet fina bilder!

2013-03-03 @ 09:15:58
URL: http://skogsmoln.blogspot.com
Postat av: Philippa

Åh vad fina bilder! Vill också ha vinylskivor..

Svar: Åh tusen taack!!
Ja åh det är så fint och så himla mycket bättre ljud när man lyssnar, hihi.

2013-03-08 @ 17:54:49
URL: http://imamowgli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0