Påskhelgen och sådant

Okaj, nu ska jag börja detta med GLAD PÅÅSK!! pga har varit så himla dålig på att uppdatera här under påskhelgen.
 
I fredags var jag på besök hos moster och hennes mor. Där åt vi tacos, hälsade på katter och hade det trevligt.
Jag fick också ett påskägg där b.la. denna fina busskortsficka (ja jag använder det som det iallafall) fanns i.
Igår på påskafton började dagen med att jag och syster letade påskägg i lägenheten. Mamma hade skrivit massor av små ledtrådar men ledtrådarna var nog mest bara avslöjande, haha. Det var ändå en rätt fin start.
På kvällen åkte vi till mormor och firade påsk där. Vi åt god mat, satt med servetter på huvudet (mhm jaa), tittade på gamla foton från när mormor var liten samt att jag var tvungen att fota i hennes vardagrum pga hennes lampa är typ den finaste någonsin??
 
I helgen har jag även fortsatt med en stickning jag påbörjade i höstas och höll på att ge upp, jag har lyssnat överdrivet mycket på The Strokes och alltså gaah jag har skrivit detta så många gånger nu men jag orkar inte med hur bra dem är.
Och sedan till sist så har jag grattat Astrid tusentals gånger på hennes 16-årsdag som är idag!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Y A S M I N E

Vilken ras har katten? :)

Svar: oj jag vet faktiskt inte då det inte är min katt. Men jag tror att det är någon typ av rexkatt, hihi! :)

2013-03-31 @ 21:19:02
URL: http://medy.blogg.se
Postat av: captivatedminds.blogg.se

Dina bilder är så fina!!

Svar: men ååh tusen taack, blir så himla glad!

2013-03-31 @ 22:39:11
URL: http://captivatedminds.blogg.se/
Postat av: Linda Johansson

alltså så otroligt söt katt!!

Svar: hihi ja visst är den!

2013-03-31 @ 23:02:40
URL: http://linndajohansson.blogg.se/
Postat av: Hannah Larsson

Men alltså åh, vilken söt katt!
Fina foton du har här inne!

Svar: hihi ja men åh visst är den? Åh tacktacktack, blir så himla glad!

2013-04-02 @ 23:42:06
URL: http://hannahlarsson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0