25 mars

Igår bestod min söndag av att gå på visningar med pappa, ida samt min fars nya tjej och son, vi har passat världens sötaste katt hemma och Ida har druckit te.
 
Idag är det en världsbäst dag dock då det först och främst är våffeldagen, sedan är det två galna år sedan jag träffade Erik Hassle för första gången <3<3 (haha mvh fangirl vaa, ok nej men det har gått så himla snabbt och gaaaah)
, sedan har grönan släppt världens bästa nyheter då Urban Cone skaaa spela dääär!!! Det är så sjukt jävla ap bäst. Sen ska lilla sällskapet också spela vilket är kul.
Så mhm 25 mars är fasikens alltid bäst.

Kommentarer
Postat av: R E B E C C A J O H N N Y S D O T T E R

så oerhört fin te kopp!

Svar: hiihi ja åh visst är den!

2013-03-25 @ 21:48:20
URL: http://rebeccajohnnysdotter.blogg.se
Postat av: Theresia

Åhh, tekoppen! så fin!

Svar: hihi jaa åh, den är jättefin!

2013-04-05 @ 09:39:09
URL: http://theresiiia.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0