Rosendals trädgård

idag åkte jag till Rosendal med min mamma och moster. Jag hade varit där för massa år sedan men mindes ju inte speciellt mycket. Hursom var det jättefint, och det var mysigt att bara gå runt där.
det fanns ett jättemysigt ställe med massa äppelträd.
inne i växthusen var det också dödsfint och jag fastande för alla dessa blommor i fönsterna, wii.
vi gick och fikade och det var jättefint där. Dem hade stora blommor av papper(?) uppe i taket vilket var skitcoolt. Jag drack även en väldigt god äppelmust och åt en god hallongrotta.
vi tittade sedan på lite mer blommor och fint innan vi åkte hem väldigt trötta.
 
Det var hursom en jättefin dag även om jag blev lite lätt uttråkad då och då (detta med en växtgalen mamma...) men somsagt, det var trevligt iallafall, haha.

Kommentarer
Postat av: Louise

Fin blogg! Gör du länkbyten? :)

Svar: tack, nej det gör jag inte

2013-07-01 @ 09:53:28
URL: http://louisemilson.blogg.se
Postat av: ida

så fiiiiint fillan.

Svar: taaack

2013-07-01 @ 12:31:27
URL: http://tungamoln.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0