230613

idag har jag haft en såndär bra dag med Emmi. Vi har mest bara pratat i massvis om allt som hänt under dessa två veckor (eller ok en och en halv vecka hade det gått) som vi inte setts. Sedan har vi planerat allt vi ska hinna göra i sommar (typ spraya håret i en fin färg, låtsats galleria oss samt leta jeansjacka till Emmi), så mycket skoj liksom!!
 
Förövrigt ska jag meddela er och påminna om att jag även har tumblr. Jag heter bettyspagetty där och detta är lite från mitt senaste arkiv. Klicka på bilden för att ta er dit, pusshej.

Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

Gud så fint!

Svar: åh tacktack!

2013-06-23 @ 19:45:09
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Postat av: Emma

Heter du bettyspagetty på tumblr!? Har ju följt den tumblr;en hur länge som helst utan att veta att det var du

Svar: hihi jaa det heter jag där! Men gud vad kul, vad heter du på tumblr?

2013-06-30 @ 18:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0