Oktober-December

Åh den sista delen i min lilla årsresumé.
 
Oktober.
 
Hösten kom i oktober och jag blev så himla glad då hösten är min absoluta favoritårstid.
Jag fotade med mamma och syster i det finaste höstvädret. Solen lös så himla fint.
Jag gick i min fina orangea tröja hela hösten för den är så fin.
Jag fotade med Josse och Astrid. Josse har även tagit bilden på mig, hihi.
 
Sen skulle jag även praoa i oktober men istället låg jag hemma och var sjuk, jag var så otroligt besviken så att det inte var sant. Jag köpte även mina första och fina glitterlack.
 
November
 
I november spelade jag in en engelska film i skolan med Astrid, Carro och Emmi som blev himla knasig. Hursom så bakade vi pepparkakor i denna lilla film.
Jag såg bästaste Markus på cirkus med Ljungis. Sen gick jag med min fina tygkasse dagligen i hela november.
Jag hann läsa två böcker i november vilket är väldigt ovanligt. Dock var dem ju från skolan så jag var ju tvungen.
Jag avslutade november med att se världens bästa Urban Cone, åh vad jag tycker om dem.
 
December
 
Jag fick min älskade kånken på min 15-årsdag!
Mina vänner kom hem till mig och vi drack glögg och julpysslade inför julmarknaden som skulle vara i vår skola veckan efter.
Vi bakade pepparkakor hemma.
Jag gick i mina fina glitterstrumpor.
Jag och syster gick inne i stan.
Firade jul och var glad.
Jag började fixa min vägg hos mamma med massa fina bilder och affischer. Jag har dock jättemycket kvar att fixa som syns.
Sedan avslutade jag december med att titta på bingolottosnyårskväll då fina Erik Hassle var med och sjöng sin nya och fantastiska låt Grace.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Himla fint. (galet avis på dina konserter och spelningar du besökt och fått se)

Svar: men åh tack. Hihi.

2013-01-16 @ 22:46:18
URL: http://emeliisaksen.blogg.se
Postat av: Klara

Så fint!

Svar: åh tack fina du!

2013-01-17 @ 12:55:30
URL: http://klaragenberg.blogg.se
Postat av: Jenny

affischväggar är så fint. bästa tapeten

Svar: Hihi ja åh verkligen!

2013-01-17 @ 14:42:58
URL: http://novemberdreams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0