April-Juni

April.
 
I april var det verkligen vår och alla träd började bli gröna och fina, hihi.
 Titanic hade äntligen premiär igen och jag såg den med Carro och Astrid, och åh vad jag tycker om den. Carro också då hon grät hela vägen från Sergel till Centralen.
Sen i april kom den där fina dagen då jag satt på en håltimme och märkte att Erik Hassle hade släppt Stay som singel, jag var så himla glad så att det inte fanns.
Ett par dagar senare fick jag reda på att han skulle släppa We Dance och att han skulle spela på grönan vilket gjorde att jag gick runt hemma och grät, skrattade och nästan skrek av lycka hela dagen. Så kan det gå (mvh fangirl eller något..)
Sen blev det sommar nästan direkt så jag och Emmi gjorde precis som alla andra i Stockholm och åkte till Kungsträdgården och fotade alla vackra och rosa blommor. Sedan åt vi glass som var tokgod också!
 
Andra saker som hände i April var att Hasslu var med på nyhetsmorgon där han spelade Feather Rain och sedan dess har jag varit fast i den, han hade även en ny bandmedlem och ingen visste vem han va, haha, jag gick på museum med klassen, jag och Astrid sminkade Carro otroligt tjusigt samt att Armand Mirpour släppte sitt debutalbum som jag lyssnade på så himla mycket!!
 
Maj
 I maj stod det The Strokes på min handled nästan hela tiden.
Jag stekte pannkakor.
Jag gick på promenad i skogen i det fina vår/sommar vädret!
Jag fotade ett litet projekt till skolan och det var sjukt svårt, det var dock roligt.
Blommorna hemma på gården blommade och det var otroligt vackert, åh.
Sedan hade jag och Emmi "gräshäng" då vi diskuterade instagram i timtal, haha.
 
Andra saker som hände i maj var att jag grät,skrek skrattade igen för att Erik Hassle tydligen skulle spela på rixfm festival i Stockholm, vi spelade in en skäckfilm i skolan som inte blev en skräckfilm, jag åt gräddbomb med Emmi och Natta, jag var exploderad av skoluppgifter samt att jag var sur över att We Dance blev uppskjuten till att släppas i Juli istället för i maj.
 
Juni
I juni åkte jag till Norrtälje med mamma och syster då Ida skulle se hennes favorit Ulrik.
I juni fick jag äntligen se Erik Hassle för första gången detta år och han var bäst som vanligt. Jag träffade även på min favoritgitarrist Viktor, hihi.
Jag fick äntligen skolavsluting och jag var så himla glad. Jag åt även gräddbomb och blev ännu gladare då dem råkade släppa artisterna till Allsång på skansen detta år.
Jag och Astrid åkte till Solna och såg Armand Mirpour. Han var himla bra fast att han bara körde fyra låtar.
I slutet av Juni spelade jag och Carro minigolf och det var jättetråkigt för hon var så bra på det och vann.
 
Annat som hände i Juni var att jag var hos tandläkaren och trodde att jag icke skulle komma levande därifrån men det gjorde jag konstigt nog, man dog tydligen inte av att laga hål. Det regnade ungefär hela tiden (som inte syns på dessa bilder...), jag fick min första LP skiva av pappa samt att vi beställde biljetter till Storsjöyran. Jag var så glad över att jag skulle få se Glasvegas live!

Kommentarer
Postat av: Josephine

Hej du! Fin blogg och gott nytt år på dig!
Just nu har jag en tävling på min blogg (med fyra andra bloggare) där du kan vinna en värdecheck på 400 kr hos kamda.se! Titta här & läs mer: http://photomemorys.blogg.se/2012/december/vinn-400-kr-hos-kamda.html

Ha det bäst!
Kram

2013-01-02 @ 18:22:55
URL: http://photomemorys.blogg.se
Postat av: william

vad jag saknar sommaren nu:D

Svar: Hihi ja verkligen, sommaren är så fin!

2013-01-07 @ 09:48:46
URL: http://canonguy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0