Hela livet var ett disco

 
Idag har jag tittat på mina fina skivor på mitt skrivbord, jag har gjort min kalender fin med fina papper, en häst och en sjärna sedan har jag även funderat på om jag kanske bör börja läsa boken jag lånat på biblioteket.
 
Jag har också upptäckt att jag missat att Urban Cone varit gästredaktörer på P3 denna vecka, men jag har iallafall tittat vad dem spelat och dem verkar ha skött sig bra med att spela b.la Niki and The Dove och The Strokes.
 
Imorgon ska det andra nationella provet i Svenska skrivas och det är så nervöst så jag dör då det är uppsattsskrivning, herregud.

Kommentarer
Postat av: anna

jag är också dödligt nervös! :( Fina bilder!

Svar: ja så himla pirrigt, usch :(Hihi åh tack!!

2013-02-07 @ 21:43:30
URL: http://annaphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0