Om mig

Det här är nog den svåraste frågan någonsin att beskriva. Om mig, vem är jag? 
Jag heter Felicia och är född december 1997, jag har alltså precis fyllt 16 år. Jag är född och uppvuxen söder om Stockholm och jag bor i två olika Stockholmsförorter. Jag bor oftast hos mamma med min lillasyster och i den lägenheten har jag bott i över två år nu (galet). Sen har jag ju världens gosigaste lilla kanin Skrutten också.
När jag bor hos pappa bor jag även med hans sambo och hennes son, och så Black (katten!) såklart!
 
Jag har gått nästan hela första terminen på Kulturama gymnasium. Jag går foto och jag trivs så jäkla bra och det känns som att jag hamnat så rätt. Min klass är så fin och skolan är ungefär bäst. Tycker om att gå i en skola med bara en massa esteter (och för er 98 som ska söka gymnasium, komsikomsi till Kulturama! <3)
Min fina vän Ljungis har tagit bilden, hihi!
 
Jag älskar att fotografera (nähää?) men hatar att redigera bilder (kan kanske bero på att jag inte har något tålamod och blir sur ifall jag inte får till det). Att gå på konserter är det jag tycker om mest, klockan 12.51 önskar jag mig någonting varje dag, jag går i mina docs jämt, jag vill färga mitt hår rött igen (fast sen ångrar jag mig sekunden efter iallafall), jag älskar indiska för allt dem säljer är så sjukt fint, mina vänner är dem finaste jag har (och min älskade familj, såklart). Jag tycker att det är svinkul att spela gitarr fast egentligen är jag pinsamt dålig på det samt att jag ger upp direkt, jag håller på att leta efter paisleymönstrade sammetskuddar för fullt och inser att jag aldrig lär hitta några. Jag drömmer om att få åka till London igen då jag inte kan släppa denna staden alls då det är den finaste platsen jag varit på - min dröm är att plugga där efter gymnasiet men det går egentligen inte ihop så bra då jag fullkomligt hatar att prata engelska och allt som handlar om det engelska språket. Det kan nog bero på att jag är så dålig på det. Någonting annat som jag är helt hopplös på är att jag minns datum, jag kopplar alltid händelser till exakta datum utan att knappt behöva tänka efter. Dem som precis lärt känna mig blir helt förvånade när jag börjar rabbla datum bara sådär. Jag älskar beyond retro på åsögatan och skulle lätt kunna bosätta mig därinne bland alla fina klänningar. Jag är nog ganska knasig när man väl lär känna mig, till en början är jag väldigt blyg och ganska osäker - men så fort man lär känna mig är jag nog motsatsen till blyg. Jag pratar konstant, säger massa knasiga saker all the time (uppfatta att jag fick med en the strokes titel i det där). Jag är sämst på att hitta ny musik men så fort att jag hittar någonting jag verkligen tycker om blir jag helt fast ehehe (har nog inte alls märks), våren är min favoritårstid och jag blir alltid så mycket kreativare då med precis allt. Sedan tycker jag att Frida Kahlo är en av dem absolut coolaste personerna som någonsin funnits, punkt.

Kommentarer
Postat av: Bonnie

Det här var himla roligt att läsa. Ser fram emot resten.

Svar: men åh vad kul att du tycker det, blir så glad!

2013-12-10 @ 16:35:41
URL: http://bonnieelinandrea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0