En bild i timmen

klockan 9.05 idag så vaknade jag i mitt julstädade rum. Igårkväll satte vi nämligen upp julstjärnor och började julmysa. Galet att det redan är den första advent (och december) idag. Men fint ändå!
10.07 gick jag upp för att äta frukost (som också var väldigt julig!)
11.01 - åkte buss (och var helt förvånad över hur fula de nya bussarna ser ut!! insåg hur länge sedan det var jag åkte buss)
12- firade mormor som fyllde år, grattisgrattis!!
13.07 (här blev det visst två extra bilder. Men syster var så fab med sin krona idag samt att jag var tvungen att fota min mormors fina vardagsrum, SÅ FINT!!!!!!, och så mormor själv såklart! <3)
14.02 - var visst hemma igen vilket jag spenderade med att spela gitarr.
15.11 - räknade matte inför matteprov. Ofantligt tråkigt (och jaa, jag har världens mest fabulösa miniräknare, typ)
16.01 - räknade ännu mer matte (och lyssnade på bra musik såklart)
17.01 - vid denna tidpunkt tröttnade jag på att plugga så sprang in till systers rum och gjorde henne samt hennes små marsvin sällskap.
18.00 - det var tänkt att jag skulle fortsätta att räkna matte inför mitt prov på tisdag, men jag hittade massa annat att underhålla mig med som vanligt.
19.05 - bakade lussebullar!!!! Så juligt och gosigt, till detta lyssnade vi även på min fina julspellista som jag gjorde med mina fina vänner förra julen när vi julpysslade, gos.
 
Sedan avslutade vi dagen med att titta på advenskalendern (som jag inte riktigt har något att säga om, den kan bli bra samtidigt som den kan bli jättedålig - så det blir spännande) samtidigt som vi provsmakade lussebullarna och drack glögg. En fin första december/advent. 

Den sista timmen som 15-åring ska jag nu sova, så godnatt <3

Kommentarer
Postat av: Ebba Molin

åh så mysigt inlägg!

Svar: hiih åh tack, vad kul att du tycker du!

2013-12-02 @ 20:23:13
URL: http://mandala.blogg.se
Postat av: Bonnie

Åh vad gosigt.

Svar: hihi ja!

2013-12-03 @ 19:28:11
URL: http://bonnieelinandrea.blogg.se
Postat av: Lydia

vad fint och vilken fin lampa din mormor har!

Svar: hihi tack, ja men visst är den fin!

2013-12-07 @ 01:25:59
URL: http://lydiajohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0