Det här är jag, typ.

Om mig, mitt favoritminne, mitt rum, det här åt jag idag, tre ord jag använder mig utav varje dag, min dag, det här hade jag på mig idag, mina syskon, mina drömmar, min favoritfödelsedag, min bästa vän, den här månaden, det här får mig att må bättre/det här får mig att må sämre, mina rädslor, det här saknar jag, mina tre favoritplatser, min vecka, mina vänner.
Eftersom att jag inte har haft mest inspiration i världen den senaste tiden, och efter att jag fick en önskning om att jag kunde göra någon lista om mig själv så tänkte jag lite såhär. Den här "listan" tycker jag iallafall är lite bra för det är så mycket saker att ta upp. Jag tror att jag brukar vara ganska personlig i bloggen men det finns nog massa som ni inte vet. SÅ ja, i december ut så tar jag en dag i taget och svarar på det här. Hoppas ni tycker om det, pusshej. 

Kommentarer
Postat av: Carro

åh, skojsiskojs <333
och hallååå, krya på dig!! <333333

Svar: hihihih vad braaa <3<3tack Ljungis!!! <33333

2013-12-09 @ 18:24:47
Postat av: Bonnie

Åh ser fram emot detta!

2013-12-10 @ 16:32:40
URL: http://bonnieelinandrea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0