April-Juni

Mitt år fortsatte sedan i April. 
Det började med att jag umgicks med Carro och Sarah. Här är en bild på när jag och Ljungis (ja Carro) äter glass i vårsolen, hihi.
på eftermiddagen drog jag med Carro ut till sophuset för att fota några porträtt och det var så jäkla kul vilket jag tror att vi båda tyckte! 
För dagen efter åkte vi och fotade ännu mer. Samtidigt dog mitt minneskort (<3) och i resten utav april fotade jag endast med min gamla kamera då jag inte hade orken att köpa ett nytt kort.
I vårt kök höll mamma på att plantera och odla massvis med saker. 
en dag åkte jag och Emmipemmi in till stan för att äta glass och gå på fotografiska. SÅ himla fin dag!
Två dagar i rad var jag med Carro (och även syster den andra dagen) och köade till Håkan signeringar. Jag hade så sjukt glada vänner sedan.
Jag gjorde en himlans fin Gif med massa Jules överallt!!
Sedan köpte jag ett nytt minneskort och även mina älsklingsjeans och min favviströja. SÅ bra köp.
 
I april var det också en sån gymnasiehets över vilken skola man skulle välja (dock var det rätt självklart för mig vart jag skulle söka). Hursom, vi var på öppet hus på en skola där Adam Pålsson berättade och gymnasiet och det var fiint!! Jag skrev nationella prov, hittade min första gamla kamera, samt fotade ca hela tiden!
 
Maj
Första maj åkte jag och Astrid till skärgården för att sitta på en brygga utan jackor och äta kakor. Så mys!
Jag plockade vitsippor och då var det ju verkligen vår!
I maj sa jag även hejdå till det här rummet som varit mitt i hela mitt liv för att flytta till nya områden.
Jag sa även hejdå till skogen bredvid huset och jag tror att den sa hejdå tillbaka med tanke på hur fint det var den dagen. Solen lös så fint bakom träden.
Jag sa hej till det här stället.
Samma dag åkte även jag och Carro till Kungsträdgården som alla andra!
det gjorde även jag och Astrid ett par dagar efter. Då köpte vi även jordgubbar och pratade om vad vi skulle göra när vi skulle åka till Barcelona med vår (gamla) klass. 
Hej!
Jag och syster var ute och fotade ännu fler körsbärsträd. Jag undrar hur många bilder jag har på dessa träd från maj månad.
Den 29 maj släppte Oskar Linnros sitt andra album och då var jag, Astrid och Carro på hans signering på Bengans där han även spelade några låtar. 
 
Förövrigt i maj så var jag på en hockeymatch med min skola och det var så kul trots allt (?!), jag hittade det fantastiska bandet Little Joy, var lyrisk över våren samt att jag och Astrid visade de yngre klasserna i vår (dåvarande) skola hur man ska kasta spjut (INTE BRA, med tanke på att vi inte hade någon aning om hur det skulle gå till)
 
Juni
Juni började med att jag och min gamla klass åkte till Barcelona i fem dagar. Dessa dagar var så fina och jag hade det så bra. Det var dessutom ett så bra avslut innan hela klassen skulle splittras.
måndagen innan vi skulle sluta hade vi skolbalen. Jag som hatar (verkligen hatar) att dansa tyckte att det var mycket roligare att föreviga dagen genom att fota ca hela tiden, woops.
Slutade nian med en gråtande klass <3 darlings.
En dag var jag inne i stan med pappa och Ida och då passade vi på att gå på Beyond Retro. Den dagen hade jag också en såå bra hårdag!! (ehehehe)
Jag firade midsommar ute på min gammelmormors landställe. Här har vi henne också!
och så en obligatorisk midsommarstång bild.
En dag åt jag och Astrid sockervadd när vi köade till Icona pop. Det var dessutom en sjukt bra konsert, dem överraskar alltid så live!
Jag avslutade Juni med att åka till rosendal med min mamma och moster, så bra dag!
 
Juni månad gick så snabbt och jag var mest lycklig över att jag var ledig och skolfri. I slutet av denna månad fick jag även reda på att jag kommit in på mitt första handsval vilket även Emmi gjort så vi firade det med gräddbomb. 
Fina månad!

Kommentarer
Postat av: frida

men ah va fint!!!

Svar: hiihi taaack!

2013-12-26 @ 19:12:38
URL: http://stummaord.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0