110912

 
Blalabla inatt har jag drömt och att jag träffat Erik Hassle och Julian Casablancas. Inte varje dag detta sker.
Idag har jag även skrivit test, lämnat in uppgifter, sett människor på pendeltåg som såg ut som en blanding av Erik Hassle, Viktor (gitarrist) och Mats i lilla sällskapet, kommit på att jag och Astrid ska göra en dokumentär om våra liv när vi är 20-25 år (kan tilllägga att detta är inte seriöst...) och dött ungefär pga idrott och kan säga att mina kondition är ju på topp... Nästan.
Ehm imorgon är det skoljogg på 7.5km och då lär jag nog dö på riktigt. Minns att jag förra året tog i för mycket så höll på att svimma och året innan det fick jag reda på att jag skulle på konsert på kafé 44 en vecka senare. Undrar vad som händer imorgon då.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0