Ännu en regnig höst lördag.

 
Nu har jag precis tittat på massor (nästan massor iallafall, om man räknar två filmer som massor) av Astrid Lindgren filmer och åh vad jag tycker om dem. Dem är så himlans mysiga och ååh. Sen har jag tittat i denna lilla tidning som är på bilden ova.
 
Idag trotsade jag min förkylning och åkte in till stan med farmor, pappa och syster. Åh min snälla farmor har nu gjort så att jag har en till hatt. En vinröd som jag kan ha då jag inte har min svarta, den är himla fin.
Sen fick jag världens finaste kappa till i vinter som jag gått och småkollat på ganska länge nu, iih så nu är jag gladast.
 
Men det som kanske inte ät lika bra är att min förkylning är värre nu, blir tokig. Nu när vi ska ut på prao nästa vecka. Jag har ju hållit mig frisk så himla länge, sedan förra gången jag var på prao, elakt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0