301012

 
Det här är ungefär vad jag sysslar med när jag är hemma. Klipper i massor av tidningar och letar bilder överallt för att sedan sätta upp det på min kala vägg i rummet. Mitt mål just nu är att täcka en hel vägg i rummet. Spännande.
 
Idag trotsade jag och min vän Emmi regnet och åkte in och gick på Söder. Himla mysigt trots att regnet då öste ned och det var kallt som attsikans. Jag gick på övergångsställen, Emmi provade dr.martens såg väldigt små och nya ut gämfört med mina enorma och slitna, jag pratade hela tiden (för ovanlighetens skull eller något sådant, ehm..), jag har instagramat extremt mycket. Trevligt hade vi iallafall!
 
Just nu lyssnar jag på Det Urbana Barnets Sorg som släppte deras första ep och ja deras första låtar igår. Det är himla bra måste jag säga. Efter att ha lyssnat in det är det typ bäst. Så lyssna häääär. (ok sen tycker jag dock att början av sista låten låter väldigt lik sjukhus men det är jag det)

Kommentarer
Postat av: Olivia - drömmen mot att bli fotograf

åh de är så roligt att klippa och klistra :D

sv: aw tusen tack felicia :D
kramis♥

Svar: Ja men ååh visst är det? Det är så mysigt!
Hihi så lite så!

2012-10-31 @ 12:19:38
URL: http://oliviasfotoblogg.blogg.se/
Postat av: zaida

åh så skoj att pyssla lite granna!! :)

Svar: Hihi ja det är så himla mysigt!

2012-10-31 @ 12:41:27
URL: http://zaida.devote.se/
Postat av: marina

Allt bra med dig? :)

Svar: Hihi ja det är bara fint! :))

2012-10-31 @ 12:43:35
URL: http://marinapalme.blogg.se
Postat av: emelie

åh vad fint att täcka en hel vägg med massa klipp och klistra! jag har täckt nästan hela min väg med saker, fast det är minnessaker likt biobiljetter, vykort och annat sånt där smått värdelöst men fint.

Svar: Ja åh jag tänker också att det kan bli fint.
Men åh det låter ju himla fint det också, ååh.

2012-11-02 @ 11:25:54
URL: http://emelierut.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0