18/10-12

 
Tralala nu har jag skrivit om detta inlägg fyra gånger och ska försöka igen.
 
Idag har jag klappat på mina armar då jag har på mig min fina sammetströja (egentligen klänning) då den är så himla gosig. Jag har skrivit läxförhör som inte gick speciellt bra, jag har ätit stenhårda pannkakor, jag har redovisat i tyska som jag hoppas gått bra, petad bort den otroligt äckliga salladen på en macka i skolan som jag sedan skulle äta samt pluggat inför matteprov.
 
Nu känns det dock jättekonstigt då jag är klar med provövandet. Imorgon är det sista dagen i skolan innan jag ska ut på prao för att sedan ha lov. Så himla skönt och utan läxor är jag också. Så himla bra.

Kommentarer
Postat av: Alice Gustafsson

Vacker bild.

Svar: åh tack så mycket Alice!

2012-10-31 @ 08:01:12
URL: http://aliceaphotodream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0