031012

 
Idag var en sån där fin dag. Eller fin vet jag inte om den var men skön var dagen iallafall. I skolan gjorde vi bara roliga saker under hela dagen och efter skolan gick jag till det lilla centrumet med min mor och syster.
Nu har jag världens finaste och glittrigaste nagellack som jag bara väntat på att få köpa, jag har även fått världens finaste kalender av min mor, samt lite andra fina saker. 
 
Nu är jag mest glad då jag fått min The Strokes skiva på posten (ja gud va jag shoppar) och iih är så lycklig. Egentligen borde jag dock plugga tyska som jag har till imorgon, har blivit så himla himla duktig med att spara alla läxot till kvällen innan dem ska in.

Kommentarer
Postat av: Louise - ELSALOUISE.BLOGG.SE

vilket coolt nagelack!

Svar: Ja ååh tack, hihi jag tycker det jag med, jag älskar detta nagellack!

2012-10-04 @ 15:58:55
URL: http://elsalouise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0