Läsvecka

 
 Denna vecka har vi läsvecka i skolan vilket betyder att vi endast läser. Det är ganska skönt faktiskt men det blir lite långtråkigt att endast sitta på en och samma stol och läsa hela dagarna.
Jag har iallafall lånat denna bok ovan från skolan och jag tycker att det är himla bra, blir lite fast och vill inte sluta läsa. Men samtidigt har jag inte rikigt tid att fortsätta läsa efter skolan, synd.
 
Men dem senaste två dagarna har jag varit på två öppna hus på två olika skolor och jag tror (eller jag vet) att jag hittat mitt förstahandsval som jag ska söka till. Är så glad och peppad, men samtidigt så otrolig för att inte komma in.
(sen måste jag tillägga att jag passerat Tullinge idag vilket är en stor upplevelse för mig, okok? Har tjatat om Tullinge i över två år nu så ja)

Kommentarer
Postat av: anna

åh mys. måste läsa den!

Svar: Ja åh gör det, den är himla bra!

2012-11-29 @ 18:27:41
URL: http://sundaymind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0