En fin söndag

 
Känns som att det var år och dar sedan jag uppdaterade senast vilket det är också. Skolan tar över helt och håller endast på att plugga till prov och gör läxor och inlämningar.
Men i Söndags gjorde jag lite annat iallafall!
 
Ja för i söndags såg jag och Carro markus Krunegård, Laakso och Hets på Cirkus. Det var helt galet bra och jag vill mest tillbaka till den kvällen hela tiden. TOKBRAAAAA. (mhm himla vacker bild också, vet). Jag hade inte sett Markus live tidigare (inte för att jag sett Laakso eller Hets tidigare...) och det ångrar jag väl kan jag säga för att det var så fHJKDHFK bra. Ja nu ska jag sluta tjata om hur bra det var.
 
Efter spelingen var det iallafall signering och jag köpte en fin tygpåse och en affisch. Tygpåsen går jag med ca varje dag och jag tycker om den jättemycket. Sådäsååå.
 
Annars är jag glad för jag och min far ska beställa biljetter till Urban Cone idag eftersom att jag och Astrid ska se dem i slutet av månaden, dör.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Klara

Åh, hade så så så gärna sett honom om jag haft möjlighet!

Svar: Ja åh det var verkligen underbart att se honom live! Hoppas att du kan se honom någon annan gång!

2012-11-16 @ 13:30:02
URL: http://klaragenberg.blogg.se
Postat av: Jenny

världens bästa markus <3 den påsen är så fin! men måste fråga luktar din också konstigt?

Svar: ja ååh han är så braa <3
Ja den är ju verkligen det, men nää den luktar helt normalt, hihi.

2012-11-16 @ 16:09:25
URL: http://novemberdreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0