041112

 
Just nu håller jag på att dö för att jag har så tråkigt. Har en himla jobbig engelska läxa om presidentvalet och det är så jobbigt och svårt och så himla trist och fy.
 
Förövrigt har jag fått reda på att Niki And The Dove (några av mina absoluta favoriter) ska spela i Stockholm om ett par veckor på mitt älskade debaser med den tjusiga 20 årsgränsen för andra gången i år. Så roligt va om man är 14. Jävla skit.
(så ne nu höll jag på att publicera en hel bibel om hur mycket jag hatar debaser men skippar det den här gången, hejdå)

Kommentarer
Postat av: Pablo

Åh men tack ska du ha!

Detsamma, mycket fina foton tar du!
Kram!

2012-11-04 @ 19:48:18
URL: http://pablosfoton.blogg.se
Postat av: snyggounik - you can make it! =)

Ja men det tycker jag absolut att du ska testa! Jag gjorde så här för att jag tänkte att jag kanske kunde lära mig att spara pengar så att jag kan shoppa oftare,,, har inte shoppat på evigheter! :o

2012-11-05 @ 10:00:56
URL: http://snyggounik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0