We Dance.

TIHIHI hejsan hoppsan så kom denna lilla "fangirl" fram igen (ja hon gör det hela tiden nu förtiden, riktigt busikt). Men tycker det är lite okej i detta tillfälle då We Dance faktiskt går att förhansboka nu när det är sisådär 20 dagar kvar till att albumet släpps.
Åh framsidan är så gaalet fin och nu är ju då även låtlistan släppt. Tänka sig tio nya låtar var av att jag hört tre redan. Två av dem av Erik och en (eller okej två) av The Dora Steins var av att jag brukar lyssna på den låten lite titt som tätt. Shame On Us heter den och är väldigt trevlig :))))
(Ähhh och så nu då uppdateras 30 min senare. Extremt kul att dem valt att skjuta upp att släppa det tills i juli (4 juli), kommer gråta nu, okej?)


Så himla fint är det. Galet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0