250512

Nu har det gått ett tag sen sist och det har inte hänt så många speciella saker.

I onsdags hade jag en lång och tråkig håltimme som vanligt. Då fotade jag mina kära Docs.
 

Där övade jag även inför ett Kemi prov.


Innan matten hade jag det trevligt i klassrummet med mina kära vänner.



Efter skolan tog jag och Ljungis bussen till Maxi och köpte blommor då vi skulle fota sen. Eller jag skulle fota och Carro skulle vara modell.


Sneakpeak.


Sen blev det torsdag och torsdagar är aldrig kul. Hade SO i timtal och teknik som var så hemsk. Usch. Att göra smycken är inte min grej. Verkligen inte.
Men jag gick även runt och skrev min lilla signatur på mina vänners armar var av att dem lägger upp det på instagram och berättar att dem träffat en superkändis. Nu är folk mycket förvirrade och undrar vem. Haha.

Åh idag är det FREEEDAAAG. Så skönt med helg, även om det bara är läxor som ska göras heeela helgen. Prov och inlämningar nästa vecka. Keewwl.

Aja på eftermiddagen idag när jag kom hem var det otroligt soligt och fint och termometern visade 23°. Så jag satte mig på balkongen och gjorde sökord.


Åh blommorna på balkongen är fina.



Annars så är jag hyperdyper glad då jag fick hem mitt fina skal jag väntat på i två och en halv vecka. I onsdags åkte det på mobilen min och det är så fint. Är lycklig nu.

Världens bästa band. Fint med min lilla The Strokes arm som också syns på bilden. Haha.

Anyyywaaayyy 16 dagar kvar tills det blir kungsträdgården och är LDISHLJA pepp. Ja.

Kommentarer
Postat av: Ida

LA LA LA 2 DAGAR KVAR TILL HUDDINGE OCKSÅ. PEPP DEPP LÄPP! :DDDDDDDDD

2012-05-25 @ 22:17:49
URL: http://skitcool.blogg.se/
Postat av: Josse

Sv: Taaaack! <3

2012-05-26 @ 15:10:38
URL: http://jozzys.blogg.se/
Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Spännande photoshoot - inspiration från Frida Kahlo?

2012-05-28 @ 17:00:49
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: maja

sv: Okej, funderar på att köpa en kamera men vet inte vilken dock! :)

2012-05-29 @ 15:56:23
URL: http://avvew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0