140512



MÅNDAG, MÅNDAG, MÅNDAG! Ja lite peppad måste man ju vara nu när det är ny vecka och så. Vecka 20 är det nu och endast en månad till sommarlov. Nu gäller det att inte ge upp och klara alla dessa prov och inlämningar som ska in dem snaraste veckorna.

Kortvecka är det nu som sagt. Bara två dagar till i skolan. Så himla skönt. Uppskattas verkligen. Vårvädret är tillbaka och solisarna är på igen. Som det ska vara.

Idag i skolan var det två prov som skrevs då jag missade dem förra veckan när jag var sjuk. Kändes kanske inte jättebra. Matten hade jag knappt övat på och tyska är inte min grej. Att skriva texter är inte kul. Inte läsa texter heller.

Nu lyssnar jag på ett nyfunnet band som min mor trodde att jag skulle tycka om och ja mycket riktigt. The Hives. Det ni. Sen är jag glad. Galet glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0