110512

Åh idag har jag haft en såndär supereftermiddag igen och detta tack vare min überfina vänner!

Min eftermiddag har nämligen tillbringats hemma hos Natta med Emmi och ja såklart Natta också.
Vi har gått runt i skogen med Lissie(läs leeskig hund, hihi nejdåå), jag har tagit tusentals bilder, vi har gjort en gräddbomb, jag har hittat grisöron, jag har sett den första One Direction intervjun i hela mitt liv samt att dem läst manuset för mig till engelskan.
Har verkligen haft supertrevligt åh vädret var inte något att klaga på. Det har varit så varmt hela dagen och solen har lyst så fint!


Hihi jag blev även superglad på perrongen och fick något nästan gråt och skak attack då jag läser ett sms syster skickat där det står att Erik Hassle kommer till Rix i Stockholm. Blev så lycklig. Men för Emmis skull blev det inget gråtkalas!
Men åh så jag längtar och det ska bli så galet kul att se honom igen då jag såg honom på rix senast. I Göteborg. I augusti. Så aj så peppad jag är nu. Åh min kära vän Emmi ska med, mahaaa!!

Mhm och bara för att det råkar vara den 11 maj så kan jag medela att jag skrev om Erik Hassle här på bloggen för första gången för två år sedan. Mhm sen bara kommer det råka komma ett inlägg om en sak som hände för ett år sedan, heheheheheeheh.

Bara för att dååååå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0