11 maj. Ehehehe.


Åhhej och hå. Det känns extremt galet att det är ett år sedan vi stod här utanför och köade. (okej 5min innan bajstanten som släppte in oss sedan skickade ut oss igen)

Ett år sedan Armand spelade och jag inte alls tyckte att han var bra. Satt bara och irriterade mig på att det såg ut som att hans skjorta var otroligt lik min. Mhm är förvånad att jag började lyssna på honom efter då jag inte alls tyckte om honom då.

Ett år sedan Armand blev intervjuad men ett band kom in på scenen så satt bara och fotade dem och lyssnade inte alls på vad Armand sa :)))

Ett år sedan Erik sjöng och var så bra som egentligen bara han kan vara. Jag satt där och njöt av varje sekund, det var så himla underbart.

Ett år sedan Erik och Armand stod och mätte sig uppe på scenen(erik var ett par centimeter längre) samt ett år sedan dem sjöng en duett vilket inte lät fint från Armands håll. Armand hade inte en bra dag denna dag då det var falsk rakt igenom, haha :))

Hahah minns inte att jag fixat ihop alla bilder men tydligen, haha. Åh hahah.
Ja ett år sedan som jag helt plötsligt hette "Tjejen med tröjan!" samt ett år sedan som jag tydligen hade en helt för komplicerad kamera. Mhm Erik kan han!

Och ja, jag är ganska sjuk med dessa inlägg :))))


Kommentarer
Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Du är grym som hjälpt mig klättra upp till toppen med mitt bidrag för Uddevallas nya gatukonst. Coolt som attan! På måndag avgörs vinnarna, och jag tror faktiskt jag har en rätt stor chans att bli en av dom 15 utvalda!



Skulle du vilja rösta en gång till så gör det mig såklart oerhört glad! http://bohuslaningen.se/nyheter/elskapstavlingen/1.1574856-har-ar-bidragen-i-elskapstavlingen/1.1587979-little-silent-girl-



Bland alla er som röstat drar jag tre vinnare i nästa vecka som vinner varsin illustration, lycka till!

2012-05-12 @ 13:04:02
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0